?

Log in

{ 천사 owns 선호 }
embrace it. fear it.
꽃보다 남자 Episode 14, Liveblogging 
18th-Feb-2009 02:24 am
chunsa // scream
I have just finished watching 꽃보다 남자 Episode 13 with subs at viikii.net, since arashi.vox hasn't uploaded her english subs yet. Hee. I was going to wait for her subs because I always loved her subs, but I won't have internet connection for 3 days so, well, I have to watch it now and liveblog for this episode. I shall be very mad at Jun Pyo I know it. Aigoo. Idiot. Stupid. IQ lower than 100. AIGOO. Heh.

1: OMG IT HAS BEGUN!
2: WOOT! Look at that! Waah. It’s a cute anime/manhwa drawing of Jun Pyo and Jandi! Aww. Seeing this makes me cry already, WTF is wrong with me :(
3: OMG actually, staring at it now, it looks like an EMO version of the manga. HAHA. And woot. He’s carrying his LOVE COOKIES and she’s got this...pink..whatever that is lol. But but but, this look so cute! Iconage~ 8D
4: Ohh, singing guy. Hee. It has this Parisian feel.
5: Lol there are flashes. WTF. Fans are everywhere. LOL. Why am I not there dang it.
6: Emo!F3 and Emo!Jandi...dang this makes me really sad T_______T
7: Ehh? LOL. Some girl is singing?
8: WTF. It’s Jae Gyung XD OMG.
9: She’s WTF crazy. OMG. Insane. Hahahaha. She’s driving me crazy omg. Hahahaha.
10: She disturbed the silence XD hahahaha. They’re all like, WTF WHO IS SINGING. HAHAHAHA.
11: Ohh Jandi really likes her :D
12: Hahahahaha. OMG WOOBIN I LOVE YOU. HAHAHAHA
13: She saved my life. WHAT?! DIDN’T WE SAVE YOUR LIFE!? HAHAHAHA WOOBIN XD Didn’t you know she got in trouble TWICE? HAHA. Gawd I feel like there’s a lot of thieves in Macau, maybe I shouldn’t got there anymore. Me scared for me life XD
14: She’s still crazily singing XD
15: Okay, we are back to the angst and to the evilness.
16: The evil!mother is here, along with her evil!spawn. HAHAHA.
17: Ohh, big people. All smiles evil!mother. Aigoo.
18: LOL. GOOD SON?! WTF. He’s not—WTF. These are the parents of Jae Gyung. OMG. I am going to start crying now. They’re going to get engaged in this episode, DO NOT WANT! T___________T
19: She’s already in Macau singing at some random place. WTF. Hahaha. OMG. I don’t know why I’m going crazy right now. Aigoo.
20: Jun Pyo I totally don’t like this youuuuuuuu.
21: So serious it’s driving me dang crazyyyyy.
22: I don’t care about the Shinhwa group, I only care about SHINHWA AS IN SHINHWA THE DANCE GROUP IN KOREAAAAAAAA hehehehehe.
23: Evil!Mom looks so proud of her evil!spawn. Hehehe. I hate them right now, ignore me.
24: SRSLY. I would’ve loved you like this Jun Pyo, but no, you hurt Jandi too much.
25: F3 and Jandi~ Hee.
26: I really love that they have this part where F3 is really close with Jandi. I don’t know, I mean I’ve seen it in the other versions, but I feel that in this one, it just feels like, she’s really the girlfriend, every single F3 is treating her very well. Like, they all made that impression on her, aigoo, I don’t know how to explain it. But yes, I am happy!
27: EATING NOWWWWWWWWWWW =D This totally reminded me of Hana Yori Dango, when Makino went to New York and F3 went to her rescue and they ate. Hee. So cute.
28: I love you Woobin~ ♥
29: See, she can even walk beside Woobin or Yi Jung and—GASPEUUUUUU. Jun Pyo is eating in the restaurant that Woobin said is a killer oneeeeeee. OH NOES. And Ji Hoo already spotted teh evil!mom and spawn and what could be—GASPEUUUUU, it’s the parents of Jae Gyung, oh teh heartbreak ohhhhhhhhhhhhh.
30: OMG. Ji Hoo turns back. OMG. And OMG. I have no words for this. The boys have telepathic powers. OMG. Woobin’s like, as long as it’s not Jun Pyo there, it’s okay, and then Ji Hoo’s like, let’s eat somewhere else, and Yi Jung totally gets it, he doesn’t falter, and he’s like, I think you feel like you’re in Venice now and you like Italian food, and then signals to Woobin and Woobin totally gets it, OMG F3 HAS TELEPATHIC POWERS!!!!! 8D
31: I LOVE F3 EXCEPT GOO JUN PYO. HAHAHA.
32: COME ON, GUYS. I love you WOOBIN. I TOTALLY LOVE YOU. YEAH! 8D
33: Ji Hoo! I totally love you too. That look on your face. But but but, you should’ve just have Jandi go in and give him a round house kick, that asshole needs—OMG, Jun Pyo’s opening his phone and a picture is loading. OMGGGGGGGGGGGGG!!!
34: It’s a picture of Ji hoo and Jandi on a canoe, or whatever that damn awesome thing is (I’ve always wanted to try that at the Venetian, but we were such major losers we didn’t try it before, hahaha, ANYWAY), but but but but who is sending this to Jun Pyoooooo. FANGIRLLLLLSS???? LOL.
35: MAY YOU GROVEL AFTER THIS YOU DARN ASSHOLE. I want you to go crazy cryingggggggggg. HAHAHAHA.
36: OMG. Evil!Mom sees it. OMG.
37: Shinhwa group and JK (Rowling? XD) group merger. THIS IS THE START OF TEH PAIINNNN. Oh wait, it has begun yesterday already. HAHAHA. BUT BUT BUT... NOOOOO T___T My hearttttttt.
38: A TOAST TO THIS JERK. MAY HE FIND HIS TRUE SELF AND GO AFTER JANDI LIKE HE SHOULD.
39: Man does he have a lot of pictures on his phone.
40: GROVEL JUN PYO! GROVELLLLLLLLLL.
41: Aww, Jandi :( It makes me sad seeing her. Not because of her, but because of the things she will feel... the hurts, the pains :( JANDI HWAITING.
42: Ji Hoo to the rescue. SRSLY. He’s just such a perfect guy. I totally love him with all my heart. I think Hua Zhe Lei should have a run for his money. HAHAHA.
43: Aww, ranting to Ji Hoo now. Aww.
44: He’s really the bestfriend sort no? SIGH. JI HOO *flashes heart sign*
45: Aww. I know. Saying ‘hello’ would totally be nice. BUT HE’S A JERK OF A BOYFRIEND DANG IT.
46: I shall jump ship if Jun Pyo proves to be an asshole again. Jihoo/Jandi is way nice. DANG.
47: If it was all a dream, it wouldn’t be too hard. I LOVE YOU AND YOUR WORDS JI HOO. I LOVE YOU.
48: Once I came into realization, I was on the plane. So, it’s not a dream. Since, right now, you are right infront of me. I LOVE YOUUUU JII HOOO OMMMGGGGG YOUR WORDS I LOVE YOU.
49: Just give in Jandi, or else I WILL!!!!!! DO NOT THINK OF JUN PYO ANYMORE DANG ITTTTTTTTT.
50: God my heart goes for both of you. I love you so dang much Ji Hoooooooooo T_________T
51: What are you writing... OMG. She just wrote a J. OMGGGGGGGG. WHAT WHERE YOU SUPPOSE TO WRIIITTTEEE.
52: It’s morning now.
53: Ohh, Jun Pyo in bed. Way to start—WHAT THE FUCK?! THERE’S SOME RANDOM GUY PLAYING A TRUMPET TO WAKE HIM UP. WHAT THE FUCK. I was just drooling at the whole sleeping form and this british guy who reminds me of Prince Charles just starts doing wake up calls, WTFFFFFFFFF.
54: I SHALL REPEAT THAT FOR BOTH ANNOYANCE AND AMUSEMENT. HEHE.
55: 8D
56: But OMG, Oh Dear...Jun Pyo looks so freakin’ hot sleeping. Maybe this is what Jandi’s been imagining that’s why she’s holding on. HAHAHAHA. WHAT. AM. I. TALKING. ABOUT. HAHAHAHA.
57: *repeats on the sleeping form and drools* OMG. I CAN’T BREATHE 8D
58: OMG I AM DROOLING STILL. OMG.
59: OKAY. THAT’S ENOUGH. OMGGGGGGGGGGGGG HOW HOT IS THAT?! OMG.
60: And can I just say this? If that was done to me every single morning I would’ve killed that man off, without thinking and without regret. TRULLY. Nobody wakes me up. They’re scared to death. HAHAHAHA.
61: BUT AGAIN. OKAY! THAT’S ENOUGH. I AM DEAD.
62: I am amused with the trumpet. HEHEHE. SO AMUSED. 8D
63: Hahahaha. Jun Pyo’s going crazy. HAHAHA. I IS SO AMUSED 8D
64: Hehe. If you were my manager, I’d fire you right away. HAHAHA. Ah Jun Pyo, if you didn’t look so hot sleeping and saying those words, I would’ve erased you from my screen, SRSLY.
65: KEEP IT UP. LOL.
66: Ohh, so the golfing scene was supposedly here! Wow. Heh. I think he looks hot golfing, now if I only don’t remember the time when he golfed with Jandi. T______T
67: Oh, Nishida person is going to hint about F3 and Jandi! 8D
68: ASSHOLE. THERE IS NO TIME. ASSHOLE.
69: Ah you’re trying to be responsible yes? You have a schedule to follow, AND YET YOU CAN STILL GOLF YOU FREAKIN’ ASSHOLE. How can you deliver that line of being busy when you’re just golfing right there and you could INSTEAD go meet your friends, you jerk, and your GIRLFRIEND, and THEN you go to your schedule. AIIGOOO.
70: IDIOT. STUPID. IQ BELOW 100. AIGOOOO.
71: That’s a kind of grass that isn’t your girlfriend and would never bend for you. ASSHOLE.
72: Ohh, I love the cue music here.
73: WTF IS EVIL!MOM WEARING ON HER HEAD.
74: Gawd she looks more like an older sister than a mom. WOW.
75: Busy bodies. I hate being rich. LOL. It’s a good thing I ain’t that rich. HAHAHAHA.
76: Can you imagine working with your mother so insanely busy like that every freakin’ single day. I would totally die. Yes I will babble and babble all over again. Because I totally hate Jun Pyo right now.
77: Aha, there’s a hint of the CHANGED Jun Pyo that we like! Haha. Nishida person says sorry, and Jun Pyo’s like, ‘There’s nothing you have to be sorry about’, heh. I love you, but not quite.
78: OMG F3 IN A BASKETBALL COURT. OMG JUNPYO THERE. SO SO SO, IT’S TECHNICALLY F4 NOW. OMG I AM SO HAPPY OMG. EVEN IF HE COULD STILL BE A JERK HERE. STILL. IT’S F4 AFTER AN EPISODE OMGGGGGGGGGGG.
79: Yi Jung in green bandana. I LOVE YOU.
80: Trying not to react so much you bloody asshole. THOSE ARE YOUR FRIENDS AND THEY CAN SEE RIGHT THROUGH YOU.
81: EXCUSE ME WHILE I LAUGH OMG. HOW IRONIC.
82: It’s nice to see you. – Jun Pyo, Are you being sincere? – Ji Hoo. HAHA. Why in real life, this is the way HJ would say it hahaha, they changed characters in this drama ne?? XD
83: OMG TAUNTING HIM. HAHAHA. GO AHEAD JI HOO, YOU ARE ENTITLED TO IT. BAHAHAHAHAHA.
84: Woobin’s all, we’re here to have fun, why are we fighting omggggggg. Lol. Sorry Woobin, your friends have so much issues XD
85: HAHAHAHAHAHHAA. Yi Jung, way to go. HAHAHA. Saying about Jandi, you have inherited Ga Eul’s character. HAHAHAHA 8D
86: TAUNTING HIM. HAHAHA. I LOVE YOU GUYS 8D
87: Jun Pyo’s going crazy inside. HAHA. I bet he wants to smile and go crazy and start jumping around but he can’t hahaha. Poor jerk. Wait, am I feeling pity for him? NOT!
88: WHY SHOULD I SEE HER? – Jun Pyo, *Ji hoo!Angsty look*, What? – Yi Jung. EPIC.
89: WHO’S SIDE ARE YOU ON F3? HAHAHA.
90: GASPEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUU.
91: That kind of girl, I have no relationship with her anymore. WHAT THE FREAKIN’ ASS ARE YOU THINKINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
92: I HATE YOU YOU BLABBERING FOOOOOOOOLLLL!!!
93: YES I SHALL CALL YOU NAMES BECAUSE YOU ARE BEING SUCH A JERKKKKKKKK
94: WHAT HAPPENED TO TO TO... YOU JERKKKKKKKKK!!!!!!!
95: Oho! Yi Jung looks mad upon realizing that the reason why Jun Pyo didn’t contact Jandi is because it was on purpose. I LOVE YOU. I KNOW WHICH SIDE YOU ARE ON. HAHAHA. Jun Pyo you’re out of F4! XD
96: Whether it was on purpose or not, I don’t have time for those things anyway. WHAT ARE YOU SAYING ARE YOU POSSESSED YOU DANG EVIL SLKJGLKSDJFL:KSADJFLAKSJFGKLJSADNGLKNGDSLKGNLKDASN I AM INCOHERENT.
97: I WANNA BREAK GLASS RIGHT NOW.
98: KICK HIM OUT OF F4 GUYS!!!!!!!! HE’S NOT WORTH ITTTTTTT. How can you forget friendship over WORK!!!!!!! That is more important what are you thinking dang youuuuuuuuu
99: T_________________________________T
100: Why? Don’t you guys meet and break up with girls also? OHO! STRAIGHT TO FREAKIN’ POINT. You asshole, JANDI IS NOT JUST ANY GIRL. OMG. PUNCH HIM! I want F3 to go and make him bleed without a Jandi screaming for his aid. ASSHHOOOLLLEEEE.
101: I LOVE YOU YI JUNG. I LOVE YOUR ANGST. I LOVE YOUR LOOK. I LOVE YOU SO MUCH OMGGGGGG JUST LET HIM PUNCH JUN PYO WOOBIN! DON’T STOP HIM! IT’S NOT WORTH IT!!!! OMGGGGGGGGGGG.
102: This is what I like about them. OMG. If you say something serious and is really serious about, gawd that sounds redundant, ANYWAY, if that is the case, then you have to stand tall for it and do everything to prove that YOU ARE SERIOUS ABOUT IT. Gahh. Yi Jung even reminds him what he said about taking it as a man till the end. GAH. They were in Bali then? EHH. LOL. But but, OMG.
103: I LOVE THE F4 ANGST. SOMEBODY PUNCH HIM!!!!!!
104: Ji Hoo isn’t saying anything it’s dang scary. PUNCH JUN PYOOOOO!!!!
105: WHY ISN’T ANYONE LISTENING TO MEEEEEE JUST PUNCH HIM.
106: I LOVE YOU YI JUNG OMG I AM CRYING NOW I CAN’T BELIEVE THISSSSSSSSSSS.
107: Who’s fault is it that Geum Jandi can’t swim anymore! OMG. YOU ARE GA EUL IN THIS SCENE OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
108: MY TEARS ARE ALL OVER THE PLACE. OMG.
109: OMG THE LOOK ON JUN PYO’S FACE AT THE INFORMATION.
110: WHAT? SHOCKED YOU? SHOCKED YOU HUH? YOU FREAKIN JERK!!!
111: AT LAST YI JUNG LISTENS AND PUNCHES HIM!!!!!!! OMG YI JUNG YOU ARE EPIC WIN ON YOUR OWN I AM SO INLOVE WITH YOU WILL YOU MARRY MEEEEEEEEEE OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
112: GAWD I can’t get over his face. OMG.
113: Askljgslk;dajkldjglksdajglkasdjglksdjg
114: Don’t stop him. OMG. KIMBUM YOU ARE SUCH A GREAT ACTOR I AM APPALLED AND PLEASED AND AWESTRUCK AT YOUR AWESOMENESS. I DEEM YOU BE PLACED ON A PEDESTAL AND KNEELED UPON BY MANY. OMGGGGGGGGGG.
115: Adslkmslkdfsldakmglsdkanmglksdang I AM CRYING AND GROVELING AND I DON’T KNOW WHAT ELSE OMGGGGGGGGGGGGG I AM A MESS!!!!!!!
116: Yi Jung’s screams. OMG. Way better than Ximen’s at the bar when he delivered, ‘Maybe the reason why Sancai broke up with you is because you’re such a jerk!’ I LOVE YOU GUYSSSSS. OMG. And Soujiro delivered around the same lines. OH THE ANGST. I LOVE IT.
117: What the heck are you guys?! You’re suppose to be my friends, but now you’re with Geum Jandi?! ASSHOLE. How can you say those things. YOU YOU OF ALL PEOPLE SHOULD KNOW WHY. YOU MADE THEM LIKE JANDI. YOU MADE THEM PROTECT JANDI. YOU MADE SURE THIS TIME WILL COME EXCEPT YOU’RE SUCH A JERK TO REALIZED THAT RIGHT?!!!!
118: OMG I AM SO DANG MAD AT HIM. OMG.
119: This is so intense. I LOVE THIS.
120: If you came here as my friends, then play and go. But if you’re still helping Jandi, then leave immediately. WTF.
121: Why did you change so much? T_______T OMG. THOSE WORDS. JUN PYO AREN’T YOU STRUCK BY THOSE WORDS?! *HEAVY BREATHING OMGGGGGGG*
122: JSAlkjslkjsakljslkagjalksjgnlskdagjnlkdsjglksdgj YOU ARE SUCH AN ASS!!!!!!!!! T_________T
123: Yi Jung’s hatred. OMG. Ji Hoo’s not saying anything. OMG
124: There are no less than 700,000 workers and families under the Shinhwa Group. Try having those on your shoulders and see if you don't change. SHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTT. I DON'T KNOW HOW TO DEAL WITH THIS ANYMORE T_________________T
125: CUE MUSIC. OMG.
126: I AM DEAD.
127: Calm Yi Jung with some Ga Eul love. HE NEEDS IT. OMG.
128: Jandi’s being all emo outside and looking at a huge ass television.
129: WTF, THERE’S JUN PYO ON TV. DANG.
130: Shinhwa stands for the Legend. WHAT. I KNOW. AIGOO. My head hurts from all this.
131: ANGGSSTTT.
132: F3’s faces. GAHHH.
133: She’s asking about Jun Pyo to them. Gahh. Woobin’s like, OMG I AM STRESSED AT THE QUESTION. AIGOO.
134: You know what’s wrong? What’s wrong is JUN PYO STILL EXISTING IN THIS WORLD!!!!!
135: It’s okay. Except for the fact that that guy has gotten really weird. AHA. Yes. He’s gotten normal, and that’s weird. T_________T
136: Yi Jung, you are like Ga Eul. I love you. I have declared my love for you over and over again. I wanna be Ga Eul now. I don’t even care about the heartbreak. XD
137: Ahh. Woobin still siding with Jun Pyo. What a real friend. SRSLY. If that was me...well, ofcourse I’ll still side with my friend, but I have to wake him/her up from the nightmare he is causing us. SRSLY. I will bang his/her head till he/she remembers his/her real self. TRUTHFULLY.
138: Aww Jandi T_________T
139: You guys don’t need to worry so much. Whatever he said, I came to hear it face to face. DANG YOU ARE BRAVE WOMAN!
140: Aww. Woobin ♥ He makes my heart melt. I don’t know why. But he just do.
141: EEEEEEEEE WINKING WOOBIN! ♥
142: WOOTTT! MASKED F3 and JANDI! ♥
143: HAHAHA POOR WOOBIN XD HAHAHAHA.
144: OMG. They’re going to do HIDE AND SEEK!!!!!! 8D
145: OMGGGGGGGGGGG. YI JUNG YOU ARE SO CUTE 8D
146: OMGGGGGGGGGGGGGGG. I AM SO AMUSED XD
147: WOOOTTTT! THIS IS SO CUTE AND FUN!!!!!! 8D
148: I’m coming to find you guys 8D WAAAAAAAHHHHHH!!!
149: Why is there so much epicness in this series? XD OMG WOOBIN SO CUTE 8D
150: I IS DANCING. TRULY.
151: OMG PARADISE IS PLAYING. I just—WTF. SOMEBODY TOOK JANDI. HAHAHA. OMG IT’S JI HOO. Hehe. As I was saying, Woobin is singing in this, hahahaha. That’s it. My gaahh, my train of thought. HAHAHA.
152: LOL. JUN PYO ON TV AGAIN. JERK.
153: THE CITY OF LOVERS. ASSHOLE.
154: JANDI/JIHOO FTW!!!!!!!!!!
155: Aww. She didn’t want him to take off her mask cause she’s crying. AWWW. And Ji Hoo’s hugging her from behind. AWWWWW T__________T
156: OMG SOBBING JANDI OMGGGGGGGGGGG.
157: MY HEART IS BROKEN :(
158: I can’t believe I’m just on 3/6. OMG. THIS IS A LONG WAY TO GO. OMG.
159: Jandi crying, awww T_________T *cries with her*
160: Ji Hoo’s mask is too amazing. That is all.
161: Ji Hoo go take your turn and punch Jun Pyo!!!!!!
162: AHA! IT’S JUN PYO WALKING TOWARDS HIM! HAHAHAHA.
163: GOD LISTENS!!!!!!!!
164: Talking like bestfriends again. I hope this turns out to be great. But OMG. The distance. OMG. Compare it to the first time they talked about Jandi over tea. This one is just so...FAR AWAY :(
165: As a friend, I have a favour to ask. T_______T Why does that make me sad.
166: BECAUSE YOU HAVE TO MEET HER.
167: Since this is the only thing I can do right now. WAY TO GO JI HOO!!!!
168: I hope you get a whiplash on that one Jun Pyo. ASSHOLE. YOU SHOULD BE GROVELING RIGHT NOW. AT HER FEET.
169: Ah dang. I see angst on his face and I feel for him. DAYUUUMMM.
170: Ji Hoo playing the piano again. WHY IS HE SO AMAZING DANG IT.
171: I actually love this piece. GAAAHHHH. Oh teh sadness, oh teh angst. Oh teh painsssssssssss. Oh teh loveeeeee T___________T
172: Woot, they have such a nice house. Hee.
173: Jandi’s leaving now? O_O
174: After today passes, I don’t think I’ll be able to again. T_______T MY HEART. THOUSAND. PIECES. SHATTERING. OVER. AND. OVER. AGAIN.
175: CRYING.
176: STILL CRYING.
177: T____________T
178: OHH NEW SOUNDTRACK?! Sorry, the girl’s voice just, took me off guard. WOW.
179: Ji Hoo...I have no words, *hugs him really tight*
180: Ohhh, Jandi’s still there. Aww~
181: That was just his imagination. HAHAHA.
182: Ohh, he’s taking her to Jun Pyo now?!
183: Wow, they even have the bridge as the venue. OMG.
184: OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OM GOMG OMGOMG OM GOMG OMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMGO THE MOST PAINFUL SCENE IS ABOUT TO HAPPEN NOWWWWWWWWWWWWWW.
185: JUN PYO IS AT THE TOP OF THE BRIDGE I AM DEADDDDDDDDDDDDDDD
186: HOLY OMGGGGGGGGG MY TEARS ARE JUST.. OMGGGGGGGGGGGg
187: CAPSLOCK KEY IS RUINED OMGGGGGGG
188: I AM STARING AT THE SCREEN AND CRYING. OMG.
189: HI. I CAME. OMG I AM DEAD.
190: YEAH. DEAD.
191: WHY ARE YOU HERE. ASSHHOOLLEEE.
192: WTF. YOU ARE SO EMOTIONLESS DANG IT.
193: I AM SPEECHLESS. I SHALL JUST WATCH THIS AND REACT LATER OMGGGGGG.
194: LKSGJALSKDJGLKASDJGLKASDJGLKDSJGKL;DSAFJGA’ I CAN’T TAKE THIS ANYMORE JUN PYO HOW CAN YOU ACT LIKE THAT INFRONT OF THE GIRL YOU HAVE DECLARED OVER AND OVER AGAIN TO BE THE GIRL FOR YOU.
195: HOW DARE YOU SAY THOSE WORDSSSSS.
196: WHAT DO YOU WANT? BY ANY CHANCE, DO YOU EXPECT ME TO SAY, I’M SORRY, FORGIVE ME, I’LL BE BACK, SO JUST WAIT FOR ME. ASSHOLE THAT WAS EXACTLY WHAT YOU FREAKIN’ SAID TO HER OVER THE DAYUUMMM SMS YOU SENT HER.
197: I AM CRYING SO HARD RIGHT NOW.
198: SO WHAT I AM TO YOU IS...
199: ...A NIGHTMARE I WANT TO FORGET. HOW DARE YOUUUUUUUU.
200: IS DEAD FROM DISBELIEF.
201: *COVERS MOUTH AND JUST CRIES AT ONE CORNER*
202: THIS IS LOW. INDEED. THROW HIM HIGH UP. DANG IT.
203: I HATE YOU GOO JUN PYOOOOOOOOOOO. WHY MUST YOU HURT ALL OF US WHY MUST YOU DO THIS WHY ARE YOU SUCH AN INSOLENT FOOLLLLLLLLL
204: DAMN YOU I HOPE YOU HAVE A FREAKIN’ NIGHTMARE FROM THIS DAY FORWARD I TOTALLY CURSE YOU WHOLE HEARTEDLY OMGGGGGGGG.
205: I AM SCARRED.
206: JANDI COME HERE I SHALL GIVE YOU A NICE WARM HUG AND I SHALL PUNCH JUN PYO EVERY SINGLE NIGHT SO HE WON’T WAKE UP EVERRRRRRRR.
207: Hey pretty girl. Are you okay? WTF WAS THAT.
208: Aww. Lucky lady? Aww.
209: Make her happy Mr. Boatman! Or just whack the oar on Jun Pyo’s headddddddd.
210: She’s requesting for a song to be sung. Aww. And Mr. Boatman is singing it for free. Aww.
211: I can’t understand a thing. I CURSE MYSELF. OMG.
212: But I is very sad. JANDI *hugs her very tight* It’ll be alright.
213: AWW WHY ARE THERE FREAKIN’ MEMORIES LIKE THESEEEEEEEEE
214: THE FIRST NIGHT
215: THE FIRST DATE
216: HE WAITED FOR HER
217: OMG
218: THE DAY HE DECLARED SHE WAS HIS GIRLFRIEND OMG
219: I AM CRYING SO LOUDLY IT’S CRAZY
220: IT’S 3 AM OMG
221: THEIR DATE IN CALEDONIA
222: THE ANKLET.
223: I AM DYING
224: THE HEART
225: CAN YOU SEE IT? MY HEART?
226: WHEN HE RESCUED HER AFTER THE DAMN MALICIOUS PICTURES
227: WHEN THEY SKATED TOGETHER.
228: T___________________T
229: HOW CAN THAT BE A NIGHTMARE
230: OMG THE MOON AND STAR NECKLACE
231: THE SAVING AT THE SNOW
232: OMG WHEN SHE WAS KIDNAPPED AND HE WAS CRYING FOR HER
233: AT THE SWING, THEIR FIRST REAL KISS
234: HONESTLY, I WANT TO, EVERY DAY. DANG IT.
235: I AM SOBBING OMGGGGGGGGGG
236: I CAN’T BELIEVE THIS OMG THIS HURTS SO MUCH
237: WAIT I’LL PAUSE THIS FIRST AND GROVEL WAIT.
238: IF MY MOM SEES ME LIKE THIS EARLY IN THE MORNING SHE WILL SCOLD ME OFF BUT I AM STILL CRYING, LOUDLY. OMGGG GOO JUN PYO.......... OMGGGGGGGGG
239: JUN PYO HOW CAN YOU FORGET ALL THOSE MEMORIES. JUST LIKE THAT? HOW CAN YOUUUUUUUU. YOU HAVEN’T EVEN BROKEN YOUR HEAD AND YOU’RE ALREADY FORGETTING. I HATE YOUUU.
240: THE MUSIC IS KILLING MEEEEEEE
241: HOW CAN THAT BE A NIGHTMARE WHEN IT ALL FELT SO FREAKIN’ REAL AND ALMOST LIKE A DREAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
242: I HATE YOUUUUUUUUUU OMGGGGGGGGG
243: STILL SOBBING.
244: Okay, there are pictures again. OMG.
245: There’s a picture of Jandi crying at one corner.
246: Mom is very happy. WTF.
247: Jun Pyo is mad, what the fuck is wrong now?!
248: WHAT IS THIS NOW???????????
249: Askljaslkgjsldkajglkfdsjagoisdajgewpoijtlwjngy
250: Are you back to being the JUN PYO WE LOVE?!
251: HOLY MOTHER OF ALL THINGS THAT IS GREAT IN THIS WORLD. WHAT ARE YOU TRYING TO DO TO MEEEEEEEEE.
252: I WANNA FAINT FROM ALL THESE FEELINGS. I WANT TO. I REALLY WANT TO. OMG.
253: SHE’S THE FIRST WOMAN I’VE EVER LOVED SINCE I WAS BORN.
254: DEAD.
255: WHAT IS THIS.
256: AM I TO HATE YOU AND LOVE YOU AT THE SAME TIME GOO JUN PYO?
257: MY TEARS, SHALL NEVER STOOOOPPPPPPPP
258: CUE MUSIC DANG IT.
259: LKSkdjlGK’SJD’GKJEAG;JKE;LGHJEALFKHJJH’AELRJ DEAD I TELL YOU DEAD.
260: YES, SO? WHAT DO YOU PLAN ON DOING? YOU WANT TO ABANDON EVERYTHING AND RUN TO HER? HELL YES HE DOES!!!!!!!!!!
261: DANG IT I AM GOING CRAZY. T___________T
262: YOU ARE USING HIS DAD WHO IS TOTALLY ALIVE I KNOW IT. DANG IT.
263: LJLAKF:LAKSGLJADSGJDLKGJDSLKJGDSJ WHY DO YOU MAKE HIM SUFFER SOOOOO T__________T
264: SHUT UP! DIDN’T I TELL YOU TO STOP!!!!!!
265: THIS IS THE JUN PYO I WANTTTTTTTTTTT T______T
266: BUT WHY AM I STILL SOBBING SO HARD EARLY IN THE MORNING WHYYYYYYY
267: WAE GEU RAEEEEEEEEEEEEE
268: It’s not the rain scene yet but I am dying already. T_______T
269: I am just crying here.
270: Jandi, don’t harm her.
271: OMG JUN PYO.
272: Promise me.
273: OMG JUN PYO. OMG.
274: I DON’T KNOW WHAT TO DO WITH YOU ANYMOREEEEEEEEE.
275: Why should you do this you freakin’ mother?!!!!!! WHY MUST YOU DO IT, TO YOUR OWN SON?!!!!!!!!!
276: Sad Jandi. Aww.
277: Aww, Ji Hoo with an ice cream ♥ Aww.
278: EPIC LOVE.
279: I WANT ICE CREAM NOW. HAHAHA.
280: Ulmaeyo 8D
281: Hahaha.
282: Aww. Ice cream to spend with Ji Hoo the whole day. Awww.
283: They’re so cute ♥
284: EEEEEEEEEEE. At last, happiness!!!!
285: Sliding together. Hee. I totally hated that when I was young though. HAHAHAHA.
286: Ohh I like this soccer game. Hee. I just don’t know how to play it. Hahaha.
287: Aww. CAPS.
288: Hee. They’re chosing clothes. Hee.
289: HAHAHAHAHA. OMG. The manequin’s hand breaks. Hee.
290: WEE. FOOT SPA 8D
291: Bestfriend’s day out~ ♥
292: You guys totally deserve this ♥
293: Lol. Omma, Appa, you think she’s happy when she meets with Jun Pyo? LOL. On the contrary—WTF. What’s going on with Gangsan?! OMG. WHAT. ONE PROBLEM AFTER THE OTHER. The world is too cruel for them. OMGGGGGGGG.
294: OMG. What is going onn????
295: Wait. Isn’t this the old man who eats at the shop??? OMG. HE IS THE OLD MAN. WTF? President are you also a doctor? WOOOTTTT.
296: Aww. Cute kid :D
297: I KNEW IT. JI HOO IS HIS GRANDSON. I KNEW ITTTTT.
298: DANG IT. I AM SO DANG RIGHHHTTTT.
299: OMG THE GEUM’S RUSH TO HIM!!!!!!
300: GANGSAN WHAT’S WRONG??????!!!! T________T
301: Okay, back to Jandi choosing shoes ♥
302: DANG SHIT THERE’S JUN PYO AGAIN.
303: SHIT SHIT SHIT. I THINK THEY’RE GOING TO MEET. OMG.
304: OMG THE EXPRESSION ON HIS FACE. GAWD HE LOOKS SO SAD AND TIRE. I DON’T KNOW WHAT TO DO WITH MYSELF RIGHT NOW. I REALLY DON’T KNOW T_________T
305: Ahh. Bravery. I applaud and hate you at the same time.
306: Lol, the shoes cost so much.
307: And she really does like it. Hahaha.
308: WOOT! A SHOW! HEE! It’s like the one that the AIs went to! Hee sorry I’m so random.
309: I’ve always wanted to see things like these. It amazes me so.
310: Okay, Jae Gyung is looking at the shoe as well. THE HECK.
311: LMFAO. JUN PYO’S GOING TO TAKE THE SHOES.
312: THEY’RE FIGHTING OFF THE SHOES.
313: HAHAHA.
314: Nishida guy wants the girl to give up. HAHAHAHA. I knew you vote for Jandi XD
315: Oh dang it, still, the first meeting.
316: LMFAO. Jun Pyo sticking out his tongue. OH NOES. I am amused at him again this is really insaneeeeeeeeeeee.
317: Well, maybe because I know he is choosing that for Jandi. BUT STIIIIIIILLLLLLLLLL!!!!!
318: LMFAO. He’s going to ask her to wear it first. LOL. For shoe size. HAHAHA.
319: It fits so well. OMG. AND NOW SHE WOULDN’T TAKE IT OFF. LMFAO. HAHAHA. OMG NOOOOOOO. I AM AMUSED NOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!
320: WHAT THE HECKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK. THAT POSE OMGGGGG NOOOOOOOOOOOO!!!!
321: SHE WILL DEFINITELY FALL IN LOVE NOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!
322: HEHE. He gets the shoes. HAHAHAHAHA.
323: I hope she doesn’t fall in love with him because of that.
324: OMG. I think Jae Gyung will notice the shoes and will know that Jun Pyo is the NAMJA CHINGOOOOOO. Dang. The details.
325: Ohh, Ji Hoo’s going to leave. Where to??
326: Ohh, we’re back at the Geum family. Hee.
327: I hope Gangsan is alright.
328: Aww, President is tucking him. Aww.
329: There is so much in this story than meets the eye. SRSLY.
330: EVIL!MOM againnnnnn. DANG IT.
331: Ah dang it. I really hate you.
332: Haha, Nishida, I know youuuu. HAHAHA.
333: He’s indeed in the office all night. LOOKING AT JANDI’S PICTURES. WAY TO GO. XD
334: OMG, ON A HUGE ASS SCREEN. HAHAHA.
335: He made use of all his mother’s files. HAHAHAHA.
336: VERY GOOD XD
337: Ahh he’s remembering moments too shit.
338: THE FIRST NIGHT TOGETHER, DRINKING COFFEE
339: MAKING KIMCHI
340: EATING KIMCHI
341: SKATING
342: SKIING
343: THEY WERE SO HAPPY
344: T________________T
345: AHA, THE NIGHT AT THE SHED. EPICNESS OVERLOAD.
346: OMG CRYING JUN PYO WHAT ARE YOU TRYING TO DO TO ME YOU DAMN ASSHOLE.
347: OMG THE MESSAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
348: IT REALLY DID GET TO HIM
349: OMG HE’S CRYINGGGGGGGGGGG
350: OMG I AM CRYING AGAIN WHAT ARE YOU TRYING TO DO TO ME KKOTBODA NAMJA?!!!!!!!
351: I WANNA HUG HIM RIGHT NOW, I REALLY WANNA HUG HIM OMGGGGGGGG
352: GUYS YOU ARE FREE TO CALL ME : STUPID. IDIOT. IQ LESS 100. SRSLY. I AM GOING CRAZY.
353: LADKJG;LAKG;
354: LKF;LGJAKSG;JAFLK;GJ;AOLGKJ;DLSGMKDFA;LSGMDFA;LGMLSDMB
355: DAFGLKANDFGLKMDNFGL’MDGBKLNSADFHM
356: DLKNDALFK’GMSADLKGNDAFJNDLKNGLSKADNGS’ALD
357: STILL CRYING HERE, STILL CRYING.
358: OMG—THE NEXT VIDEO IS OF HIS DAD
359: THE HELL.
360: HE WAS GOING TO GO TO JANDI ALREADY.
361: WHY IS THIS HAPPENING.
362: ASLFJK;LASKG;LKSDFJG;LSADJGFDMNBLK’DSMGNL’D
363: KAJDGLKJADSGKLJSDGLJDLKG
364: AKSDJGKLAJSGLKDS
365: I AM GOING CRAZY.
366: I PITY YOU BABY T_____________T
367: FUCKERRRRRRRRRRRR
368: DANG IT HE’S SO CONFLICTED. OMGGGGGG.
369: SOMEBODY HUG HIM, PLEASEEEEEEEEEEE
370: I understand you BB, but but, you don’t have to carry all this alone. Why must you suffer alone. T______T But who am I to say? When infact I will do the same T__________T
371: Oh, the new guy is here.
372: MING.
373: Hee.
374: Is this the new bestfriend? Aww.
375: He’s weird.
376: He’s such an excited guy XD
377: ARE YOU GHEII?? XD
378: OMG YOU ARE GHEI XDDDDDDDD
379: The emotions for this series is killing me off.
380: I just, can’t take not doing anything for our main OTP. YES I HAVEN’T JUMP SHIP YET. I was going to, but there was a siren and I had to go back.
381: Lol, he’s convincing Jandi that they stay over his house. HAHAHAHA. Weird guy.
382: Hee.
383: LOL. He’s really so effin’ ghei. Haha. He takes Ji Hoo into his arms. I AM SCARED OF YOU XD
384: HAHAHA. JANDI HE’S GHEI I’M VERY SURE OF IT.
385: Who is this new character! LOL. First time seeing him in all versions!!!!!!
386: GHEI. 8D
387: WTF?! HE IS WTF CRAZY AND GHEIIIIIIIIII
388: OMG. THAT MUG IS ONLY FOR JIHOO. OMG I AM SCAREDDDDDDD
389: Since when did we have ghei characters in this series?! XD
390: I am baffled beyond belief. WTF.
391: EATING NOW. HEE.
392: WTF IS WRONG WITH YOU MINGGGGGGGGGGG XD
393: AHAHAHAHA. OMG HE IS REALLY WTF GHEIIIIIIIIIII
394: I AM SO AMUSED AND IRRITATED AT THE SAME TIME. HAHAHAHA.
395: HAHAHA. JANDI SCORE!!!!!!!!!!!!!!
396: 8D
397: HEEEEEEEEEEEEEE 8D
398: SHE’S EATING LIKE MAD AGAIN XD
399: THIS IS JANDI STRESS EATING 8D
400: Hee. Tea~ AGAIN. XD
401: Lol. That must’ve been so hot XD
402: Jandi being so excited with Tea is crazy XD
403: Wind blowing on Ji Hoo’s hair is killing me.
404: GHEI FRIEND ALERTTTTTTT.
405: She’s short and she doesn’t have a chest. LOL.
406: What do you want to hear. LOL.
407: GHEIIIIIIIIIIIIIIIII. HAHAHAHA.
408: JI HOO YOU ARE EPICLY HANDSOME, EVEN GUYS GO CRAZY OVER YOU. TRUE STORY 8D
409: WOOOOOOTTTT. JUN PYO. OMG.
410: He’s asking about Jandi’s room number. WTF.
411: She’s somewhere thereeeeeeeee. Search for her. WTF.
412: Ahh, you never know what you miss until she’s gone. This is really true.
413: Stressing again. AIGOO.
414: Hehe. Asking about Ji Hoo. HAHAHA.
415: CURIOUSSSSSSSSS.
416: EEE. YOU TOTALLY WANT TO KNOW. HAHAHA. NISHIDA WILLSTILL FIND OUT. HAHAHA.
417: EEEEEEEEE. Ji Hoo/Jandi date~ ♥
418: I like the scenery. Hee.
419: Ohh this reminded me of Goong. Hahaha. When the Prince and the Princess had their first real date ♥
420: Aww. I want that kind of date too. Going around, looking at structures. Taking pictures. Being happy. Hee. Just walking around. SRSLY. Ji Hoo will make a beautiful boyfriends. INSIDE AND OUT. ♥
421: HOLY OMG THAT SCENERY. THE COLORS. EVERYTHING. WOW. I WILL GO TO MACAU I DON’T CARE ABOUT THE THIEVESSSSS. I SHALL NOT BRING BAGS WHEN WALKING AROUND. HAHAHAHA.
422: They look like they’re holding hands ♥
423: I’ve always wanted to see somebody playing a guitar on the streets, like in Europe. Or what I’ve seen on the movies.
424: OH WOW. WAY TO GO. DIVIDING THE SCREEN LIKE THAT. HAHA.
425: Ji Hoo. Jandi. Jun Pyo. HAHAHA.
426: NO PREVIEWS?!
427: WAAAHHH, ONLY NGSSSSSSSS.
428: HAHAHA. OMG. The painful times. HAHAHAHA. LOL.
429: WTF? JI HOO WASN’T RIDING ANYTHING OMG.
430: OMG WTF I SAW SOEUL ON ICE. I AM DEADDDDDDD.
431: OMG KISSING AND THEN CUTTING OMGGGGGG. That was a little embarrassing XD
432: BUT OMG NO PREVIEWSSSSSSSSS.
433: HOW THE HECK IS NEXT WEEK GOING TO BE LIKE?!?!?!

I IS DEAD. That was one AWESOME AND EPIC episode. I have no other words, because I have used all of them in this liveblog. Overall, I am very happy about it. Even with the angst. I think that it was played so well. Mad props to Kimbum and his acting. I am blown away. And I don't know if I should hate Jun Pyo or not, but I think my heart, chooses to keep loving him. Oh yeah.
Comments 
17th-Feb-2009 10:24 pm (UTC)
Just finished the ep and all I can say is WOW. I am sortof incoherent!
18th-Feb-2009 09:40 am (UTC)
I know right? It was all too overwhelming! The emotions, the words, all the scenes. Just...WOW.
18th-Feb-2009 02:09 am (UTC)
just finished watching it too :D
all i can say is POOR JIHOO/JUNPYO/JANDI D: D:
but jihoo <333 and yijung too!!!
18th-Feb-2009 09:51 am (UTC)
Let's all huggle them, gah, why must they go through such painnnnn waeeee~ T_________T
18th-Feb-2009 04:13 am (UTC)
i dont get what jihoo said to gjd about its not a dream if not it won/t be so hard and jd is standing infront of him? what dream? did he just confessed to jd
18th-Feb-2009 09:52 am (UTC)
I think he just confessed to Jandi in that part. Although he tried to make it sound like something for her to ponder on, re: Jun Pyo, it is also 'his' something to ponder on, re: Jan Di.
18th-Feb-2009 06:49 am (UTC)
I really enjoyed reading your liveblogging. It's really entertaining, in a good way of course. Totally loved it.
I love Woo Bin too. He is seriously too cool! I'm such a Woo Bin bias. I agree this episode is such an EPIC episode!
Awesome! You love Woo Bin, you love Yi Jung (basically everyone in F4), you support SoEul AND you're a SHINHWA fan!
18th-Feb-2009 09:59 am (UTC)
Aww, thank you for saying that! ♥

Woo Bin made the Akira/Mei Zhuo character all different for me. For the first time, I felt that, indeed, he SHOULD be an F4 member. Mad props Woobin! ♥

The EPIC EPISODE nearly killed me off. HONESTLY.

Hehe, Indeed! ♥
18th-Feb-2009 12:02 pm (UTC)
Aww..Goo Joon Pyo. Somehow I really do understand you. Family and the business that your father worked hard for na yun eh. It must really hard. I nearly cried too at the part when GJP watched the video of Gandi then the video of his dad. "I must protect Noona, Mom and Shinhwa Corp." That was DAMN OUCH. I'm sure ganito rin naging confusion ni Tsukasa in HYD. But still, Joon Pyo shouldn't carry this alone, Gandi will understand him and not that being snobish.

Woobin, GAWD. He is impressing me na talaga<333 And Yi Jung, WOW. I'm sure Ga Eul is so proud of you right now.XDDD How I love that Yi Jung angst part even too in the two previous versions. I love how Jandi/Makino/Shan Cai became close to F3 like that and how they stand for her. Their friendship is killing me and it's really awesome.

F2 speaking mandarin, YAY!~
18th-Feb-2009 06:23 pm (UTC)
Hay. If only he knew how to express himself well, rather than shielding everyone from something he needs help with. Haha. Ofcourse ganun din ung naging confusion ni Tsukasa sa HYD, haha, eh parehong manga lang naman pinanggalingan nun eh~ Kaw talaga :)

WOOBIN IS A WHOLE DIFFERENT AKIRA/MEI ZHUO FOR ME, VERY WELL DONE. WOW. And yup, as I've said above, epic talaga ung F3/Makino relationship~ ♥

Haha, lol.
19th-Feb-2009 06:37 am (UTC)
367: FUCKERRRRRRRRRRRR

YES MY WHOLE EMOTIONS IN THIS EPISODE WERE EXACTLY LIKE THAT. DIRECTED TO KKOTBODA NAMJA. D:

FIRST JUN PYO BEING A JERKFACE AND I WAS LIKE "NOOOOOO STOP BEING A JERKFACE/ASSHOLE" AND THEN KIM BUM SOCKED HIM A GOOD ONE AND THEN AHHHHHHHHHHHHH THE PAINFUL SCENE WITH JAN DI (I WAS SOBBIGN AND YELLING INCOHERENTLY) AND BY THEN I WAS REALLY REALLY CONVINCED THAT JERK FACE!JUN PYO WAS NOT THE ONE FOR ME AND I WAS ABOUT TO ABANDON ALL HOPE-------

BUT THE PRODUCERS OF KKOTBODA NAMJA ARE TOO TRICKY FOR THAT. OH NO. THE NEXT SCENE THEY SHOW IS JUN PYO ARGUING WITH EVIL!MOM ABOUT JAN DI. "THE FIRST WOMAN I'VE LOVED SINCE I WAS BORN." I THINK I GOT GOOSEBUMPS OR SOMETHING. YOU TELL THAT BITCH, JUN PYO!!!!!!!!! WOOOOOOO OTP! OTP! OTP! OTP!

(BECAUSE YEAH, JI HOO IS PRETTY AND ALL, BUT HIM AND JAN DI JUST DOESN'T SEEM TO FIT SO RIGHT FOR ME.)

SPEAKING OF PRETTY JI HOO, GAY!GUY WAS JUST HILARIOUS. AND STUPID. BUT HILARIOUS. :] JAN DI WAS LIKE "WTF? BACK OFF!" HAHAHAHHAHHA (AND HE WAS LIKE THAT TO HER TOO!!!)

GAHHHHHHHHHHHH JUN PYO CRYING WITH THE BIG PICTURES OF JAN DI/FLASHBACKS/VIDEO ;A;SDSGH;SL;GH;SGLS;DF I WON'T EVEN GO INTO HOW MUCH THAT MADE ME CRY.

AND THEN THEY FUCKING REPEATED HIM CRYING. ;_________________________;

BUT AIGOO, EPISODE 15 IS WHEN JUN PYO ACTUALLY GETS ENGAGED. GODDDDDDAMMMMMITTTTTTTT. T__________T

OH WELL, I STILL CAN'T WAIT. I THOUGHT EP 13/14 WOULD BE HORRIBLE BECAUSE OF JERKFACE!JUNPYO IN MACAU BUT THEY WEREN'T THAT BAD :D

19th-Feb-2009 06:38 am (UTC)
AND WOOBIN.

WE CAN'T FORGET WOOBIN.

AND F3!TELEPATHY. GOD THAT WAS GENIUS.

;adglhghlsdf I COULD GO ON ABOUT THIS ALL NIGHT LONG

[sorry for spam!! it's how we fangirls get hahahhahahhaha. as you probably know all too well yourself]

...I THINK I BROKE MY CAPSLOCK KEY. :D
22nd-Feb-2009 06:54 pm (UTC)
WOOBIN IS MADE OF EPIC-MAFIA-WIN. NO FAIL ON THAT CHARACTER. OMG. HIS ENGLISH IS LOVE NOWWWWWWW!!!!

HAHAHA, BROKEN CAPSLOCK KEYS ARE WELCOMED HERE!

[your spam makes my day, thank you so much for dropping by all the time! I is in love with you now! hehe ♥]
22nd-Feb-2009 06:52 pm (UTC)
SO I TOTALLY AGREE WITH WHAT YOU SAID. HAHAHA. I LOVE YOU.

BUT OMG, YES. I WAS LIKE THAT TOO! I WAS THINKING LIKE, SHIT YOU JUN PYO, AND THEN I WAS PREPARED TO ABANDON THE SHIP AND JUMP, CAUSE ALL JIHOO/JANDI SUPPORTERS ARE ALL FLAILING AT ME BELOW, READY TO ACCEPT ME INTO THEIR SHIP, BUT BUT BUT THEN JUN PYO BECAME SO INSANELY PERFECT AGAIN AND I HAD TO ASK THE JIHOO/JANDI SHIPPERS TO TOSS ALL MY STUFF ON THE SHIP AGAIN. HAHAHA. I THINK WE CAN NEVER LEAVE THE MAIN OTP, THEY'RE JUST TOO PERFECT FOR EACH OTHER YOU KNOW??? GAAHH.

AND MING IS JUST, OMG. I HAVE NEVER FELT SO AMUSED AND ANNOYED WITH A GUY AT ONCE XD JUN PYO WILL KILL HIM OFF, HAHA, HE IS JI HOO'S BESTFRIEND AFTER ALL. LOL. OR MAYBE NOT. HAHAHAHA 8D MAYBE HE'D BE HAPPY TO GIVE JIHOO AWAY TO MING SO HE CAN HAVE JANDI FOR HIMSELF WITHOUT PROBLEMS. HAHAHA. EVIL LOL.

ALKJDSFGKLASJDGLKSDJAGLKSDJG CRYING JUN PYO KILLED ME. I TELL YOU, KILLED MEEEEEEEE!!!!!!!! T_____________T I'M LIKE, YOU SHOULD BE IN PAIN!!!!!!! AND THEN I SEE HIM CRYING AND I'M LIKE, WHY SHOULD YOU BE IN PAIN!!!!!!!! LOL XD SUCH CONFUSING EMOTIONS XD

EPISODE 15 WILL KILL ME OFF. BUT THERE IS SOEUL SO WE SHALL LIVE. OMG. WHEN I SAW THE PREVIEW I WAS LIKE, WHAT THE FUCK IT'S SOEUL IMMEDIATELY?! WOOTTT!!!!

EPISODE 13/14 MADE ME GO, 'WOW' AND 'DAMN SHIT' AT THE SAME TIME. HAHAHA. KIMBUM MADE ME REVERE HIM XD

20th-Feb-2009 06:28 pm (UTC)
26: I really love that they have this part where F3 is really close with Jandi.
Surprise, but the Korean version is my first HYD adaption since I never found the interest to sit through Meteor Garden and I never gotten around watching HYD. However, I really REALLY enjoyed the interaction between JanDi and F3. :D

30: OMG F3 HAS TELEPATHIC POWERS!!!!! 8D
ROFL. Maybe the three of them should act in another series having them cast with super powers like Heroes or Charmed. xDD

111: AT LAST YI JUNG LISTENS AND PUNCHES HIM!!!!!!! OMG YI JUNG YOU ARE EPIC WIN ON YOUR OWN I AM SO INLOVE WITH YOU WILL YOU MARRY MEEEEEEEEEE
That punch was epic! :D

127: Calm Yi Jung with some Ga Eul love. HE NEEDS IT. OMG.
I KNOW! I need more Soeul!! ♥ And they all left Ga Eul in Korea while they are enjoying themselves in Macau~

388: OMG. THAT MUG IS ONLY FOR JIHOO. OMG I AM SCAREDDDDDDD
THAT GUY IS FREAKING HILARIOUS! And so is the gay mug. xD
22nd-Feb-2009 06:57 pm (UTC)
Surprise, but the Korean version is my first HYD adaption since I never found the interest to sit through Meteor Garden and I never gotten around watching HYD. However, I really REALLY enjoyed the interaction between JanDi and F3. :D
Wow really? OMG. So this is all new to you? Haha. After this I really suggest you watch HYD, cause that's all worth it too. It's your choice to watch Meteor Garden 1, but OMG, don't watch Meteor Garden 2. Hahaha!

ROFL. Maybe the three of them should act in another series having them cast with super powers like Heroes or Charmed. xDD
You said Charmed and I kinda jumped. Haha. I love that series! Yes, maybe they really should do that! Bahaha, great idea right there! ♥

That punch was epic! :D
I repeated that punch 10 times in one sitting, no lie.

I KNOW! I need more Soeul!! ♥ And they all left Ga Eul in Korea while they are enjoying themselves in Macau~
I was wishing Yi Jung could've brought Ga Eul with him. But then again, Jun Pyo will be badly injured by then. HAHAHA! But but but, there is so much Soeul in the next episodes! And OMG, it's monday in my time already! I am so excited!!! ♥

THAT GUY IS FREAKING HILARIOUS! And so is the gay mug. xD
I have never thought I'd see the day when there's some weird gay!guy in HYD. HAHAHA. Amusing and Annoying at the same time XD
23rd-Feb-2009 12:47 pm (UTC)
I wouldn't say entirely new since I did catch a certain scenes when they aired Meteor Garden 2. However, I never lasted more than one episode. ROFL. It's just too depressing... Maybe I'll give HYD a try once BOF is done. :D

Can't wait for more Souel! xD
23rd-Feb-2009 05:02 pm (UTC)
Haha, I understand your sentiments, I felt the same actually. I can't believe I went through all of that really. The OST was so...UGH as well. OMG. But yes! Give HYD a try! If you're really close to my country, I'll mail you the AVI with SUBS! Lol. HQ! HAHA 8D

♥ I'm preparing to liveblog episode 15 right now! Yey!
This page was loaded Feb 22nd 2017, 12:56 pm GMT.